کسب کفش طلا توسط رونالدو
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
14 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


هنوز سال های زیادی در رئال مادرید دارم ...


    این سومین باری بود که ستاره پرتغالی برنده این جایزه شد و برای دومین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید آن را تصاحب کرد. همچنین رونالدو این شانس را دارد که در فصل 2014/15 نیز این جایزه را برای چهارمین بار از آن خود کند؛ چرا که تاکنون 17 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده است [در پایان هفته دهم].

    رونالدو گفت که گرفتن این جایزه از دستان فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مایه افتخار او بوده است. همچنین در مراسم عصر امروز تعدادی از هم تیمی های کریستیانو، از جمله ایکر کاسیاس، گرت بیل و سرخیو راموس و همچنین امیلیو بوتراگوئنو حضور داشتند.

    پس از دریافت جایزه، رونالدو در سخنرانی خود گفت: "من انتظار نداشتم که این همه مردم در اینجا حضور داشته باشند. می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم چرا که بدون کمک آنها ممکن نبود که بتوانم برنده کفش طلا شوم. ثانیاً، می خواهم از خانواده ام، هواداران تشکر کنم و همچنین از باشگاه که این فرصت را به من داد تا در بهترین باشگاه دنیا حضور داشته باشم. من جوایز فردی را دوست دارم و برای به دست آوردن آنها سخت کار می کنم.

    برای من این مثل اولین کفش طلایی است که دریافت کرده ام. امروز یک روز ویژه است. می خواهم این جایزه را با افرادی سهیم شوم که از روز اول انتقالم به رئال مادرید از من حمایت کرده اند. قول می دهم که همچنان بهترین عملکردم را با به ثمر رساندن گل ها، پاس گل ها و حضور در میادین ارائه کنم. هنوز سال های زیادی در رئال مادرید پیش رو دارم و همچنان به ارائه بهترین عملکردم ادامه خواهم داد. این برای من بسیار خاص است. خیلی خوشحالم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 31320
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1